Czcionka: Powieksz czcionkę Pomnijesz czcionkę   Kontrast: Normalny kontrast Zwiększony kontrast                           Biuletyn Informacji Publicznej

Budynek_biura

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Usługę dobrowolnego grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. we Włodawie oraz członków ich rodzin" - Nr sprawy: ZP/PN-4/09.


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Usługa dobrowolnego grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. we Włodawie oraz członków ich rodzin


Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 231585-2009 data zamieszczenia: 04.12.2009 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.   1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie,

tel. 082 572 12 76 w. 12, faks 082 572 65 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dobrowolnego grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. we Włodawie oraz członków ich rodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie życia i zdrowia pracowników zamawiającego oraz członków ich rodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5, 66.51.20.00-2, 66.51.21.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,

1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy.

1.1.5 posiadają, spełniające normy ustawowe, wskaźniki pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi oraz wskaźniki pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami na dzień 31.10.2009.

 1.2 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt 7.2 SIWZ.

1.3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu tj. wyrażą zgodę na:

1.3.1 termin płatności miesięcznych składek za wszystkich ubezpieczonych w ramach poszczególnych polis do 15 dnia danego miesiąca (decyduje data złożenia polecenia przelewu przez Ubezpieczającego),

1.3.2 niezmienność warunków ubezpieczenia wynikających ze złożonej oferty przez cały okres realizacji zamówienia.

1.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 7 SIWZ.

1.5 Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione określone warunki, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 Ustawy.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

1.2 Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy stanowiącej załącznik numer 3 do SIWZ.

2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

2.1 Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę.

2.2 Pozwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisanie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

2.4  Formularz oferty stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

2.5 Kopię ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do przedmiotu ubezpieczeń.

3. Wymagane dokumenty określone w punktach 2.1; 2.2; 2.3 mogą być złożone w postaci kserokopii opatrzonych dopiskiem (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) z zastrzeżeniem, że dokumenty składające się z więcej niż jednej strony muszą być potwierdzone za zgodność na każdej stronie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50%
  • 2 - Wysokość oferowanych świadczeń  - 40%
  • 3 - Dodatkowe ryzyka  oraz zaakceptowane definicje - 10%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.wlodawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Spółki: Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 22, I piętro, pokój nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 r. godzina 1100, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Treść zapytania nr 1 do przetargu wraz z wyjaśnieniami.
Treść zapytania nr 2 do przetargu wraz z wyjaśnieniami.

Zobacz załącznik SIWZ MPGK Wlodawa >>
Zobacz załącznik Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia >>
Zobacz załącznik Załącznik nr 2 do SIWZ -Formularz oświadczenia >>
Zobacz załącznik Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy >>
Zobacz załącznik Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz oferty >>
2009-12-04 00:00:00 | autor: MPGK

Biuletyn Informacji Publicznej MPGK Włodawaum

 


OgłoszeniaPlatforma ZakupowaPrzetargiFormularze i wnioski Cenniki i taryfyKontakt BIP

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
22-200 Włodawa ul. Żołnierzy WiN 22
NIP: 565-000-01-19, REGON: 110042418;
nr rach. bankowego:
Bank Pekao SA 19 1240 5497 1111 0010 5305 2156
KRS 0000050215 Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy wynosi: 16 328 700,00 zł
BDO: 000001517