Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi | |
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Usługę
dobrowolnego grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników
Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. we
Włodawie oraz członków ich rodzin" - Nr sprawy: ZP/PN-4/09.
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - usługi Usługa dobrowolnego grupowego ubezpieczenia na życie dla
pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. we
Włodawie oraz członków ich rodzin Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.
1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, woj.
lubelskie, tel. 082 572
12 76 w. 12, faks 082 572 65 91. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa
publicznego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Usługa dobrowolnego grupowego ubezpieczenia na życie dla
pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. we
Włodawie oraz członków ich rodzin. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie życia
i zdrowia pracowników zamawiającego oraz członków ich rodzin. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do SIWZ - Szczegółowy
Opis Przedmiotu Zamówienia.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.51.10.00-5, 66.51.20.00-2, 66.51.21.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU 1.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do
wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z
Postępowania, na podstawie art. 24 Ustawy. 1.1.5 posiadają, spełniające normy
ustawowe, wskaźniki pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi oraz
wskaźniki pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami na dzień
31.10.2009. 1.2 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia
warunki, o których mowa w pkt 1.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą
zgodnie z art. 44 ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych
w pkt 7.2 SIWZ. 1.3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki przedmiotowe udziału w
postępowaniu tj. wyrażą zgodę na: 1.3.1 termin płatności miesięcznych
składek za wszystkich ubezpieczonych w ramach poszczególnych polis do 15 dnia
danego miesiąca (decyduje data złożenia polecenia przelewu przez
Ubezpieczającego), 1.3.2 niezmienność warunków
ubezpieczenia wynikających ze złożonej oferty przez cały okres realizacji
zamówienia. 1.4 Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły
(spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i
oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 7 SIWZ. 1.5 Jeżeli Wykonawca nie dołączy do
oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych
dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione określone warunki, z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę
odpowiednio na podstawie art. 24 Ustawy. 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć
następujące oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy, stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2 Oświadczenie o akceptacji wzoru
umowy stanowiącej załącznik numer 3 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć
następujące dokumenty: 2.1 Pełnomocnictwo dla osoby
podpisującej ofertę. 2.2 Pozwolenie na prowadzenie
działalności ubezpieczeniowej. 2.3 Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisanie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.4
Formularz oferty stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2.5 Kopię ogólnych i szczególnych
warunków ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do przedmiotu
ubezpieczeń. 3. Wymagane dokumenty określone w
punktach 2.1; 2.2; 2.3 mogą być złożone w postaci kserokopii opatrzonych
dopiskiem (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) z zastrzeżeniem, że dokumenty
składające się z więcej niż jednej strony muszą być potwierdzone za zgodność na
każdej stronie. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz
dodatkowe kryteria i ich znaczenie: IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.wlodawa.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 r. godzina 1100,
miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy
WiN 22. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Treść zapytania nr 1 do przetargu wraz z wyjaśnieniami. | |
Zobacz załącznik SIWZ MPGK Wlodawa >> | |
Zobacz załącznik Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia >> | |
Zobacz załącznik Załącznik nr 2 do SIWZ -Formularz oświadczenia >> | |
Zobacz załącznik Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy >> | |
Zobacz załącznik Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz oferty >> | |
2009-12-04 00:00:00 | autor: MPGK |